poniedziałek, 28 lipca 2014

Prolog-Historia

 

Julka

Witajcie w moim ,,pięknym'' życiu. Opowiem Wam o sobie :
Jestem Julia Cole. Mam 18 lat. Uczę się w liceum artystycznym w Sydney. Urodziłam się w Melbourne, ale moi rodzice zdecydowali się na przeprowadzkę. Mam oboje rodziców i siostrę Alex. Starszą siostrę. Może wiecie, jak to jest mieć starsze rodzeństwo. Nie wszyscy wiedzą, ale mam nadzieję, że wyobrażacie sobie to. Jednak z Alex nie jest mi tak źle.  W  naszej szkole uczą tańca, śpiewu, aktorstwa, malarstwa itd. Szkoła założyła kilka trio i duetów, jeden duży zespół taneczny, mamy też 2 solistów. Mam dwóch kolegów. Jeden z nich (Louis) jest w mojej klasie i należy do zespołu tanecznego. Drugi (Cody) jest w równoległej klasie, śpiewa solo. Ja, wraz z moimi przyjaciółkami tworzę trio. Występujemy na wszelkich uroczystościach, nie tylko w szkole. Pewnego dnia nauczycielka powiedziała nam, abyśmy w weekend przyszły do niej, do szkoły. Ciekawe, co ma nam do powiedzenia. Zrobiłyśmy coś źle ? A może dobrze ? Nie wiem, czy mam się bać, czy nie. Chcę się dowiedzieć.

http://www.tekstowo.pl/piosenka,5_seconds_of_summer,disconnected.html
( tekst do piosenki ,,Disconnected'' jest taką ,,fabułką'' mojego opowiadania, więc proszę, wejdźcie w ten link i przeczytajcie go. <3 )

4 komentarze:

  1. Perfect! Wiesz, że czekam na pierwszy rozdział? Z niecierpliwością! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tghrtbjrbferjuf <3333 będę czytać i czekam na pierwszy rozdział. Dodasz bohaterów??

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się ciekawie :) będę czytać na pewno! :)

    ps. możesz wyłączyć weryfikację obrazkową? Nie jestem robotem, a jak piszę z mobilnego, jest to trochę irytujące :D

    OdpowiedzUsuń